PIECZONE AWOKADO Z MASCARPONE - Przekąska na śniadanie lub kolację

Przepis na pyszną przekąskę. Awokado ma niski indeks glikemiczny dlatego jest polecanym produktem przy insulinooporności. Pamiętajmy zawsze o umiarze i o tym, że przekąska przekąsce nierówna. Wybierajmy częściej proste i zdrowe przepisy niż typowe fast foody lub gotowce ze sklepu. Dobry przepis taki jak ten utrzyma stężenie cukru we krwi na stałym poziomie.

Połówka awokado - 230g I WBT 3,6 I WW 1,2 I kcal 406

SKŁADNIKI:

1 awokado
1 jajko
2 łyżki sera mascarpone
sól, pieprz
kurkuma

POTRZEBNE AKCESORIA:

- piekarnik
- papier do pieczenia
- nóż
- widelec

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

1. Piekarnik nagrzewamy do 150 stopni Celsjusza.
2. Myjemy awokado i osuszamy. Kroimy na pół i wyjmujemy pestkę.
3. 2 łyżki serka mascarpone mieszamy w miseczce z żółtkiem i przyprawami: solą, pieprzem i kurkumą
4. Pastą wykonaną przez nas wypełniamy otwory po pestce w awokado.
5. Połówki awokado wkładamy do piekarnika na blachę wyłożoną papierem do pieczenia.
6. Pieczemy przez 5 minut.


#przepis #przepisinsulinooporność #insulinooporność #niskieIG #dieta #pomysłnaprzekąskę

77BAB8F5-97F8-4DEF-8B0E-6966516BB302jpeg